Укупно приказа странице

четвртак, 28. април 2011.

Stare jebacice

Sinoc sam sedela na kafi kod jednog para, oni su mladji par musko zenski, imaju po 32 god. i decu. Vrlo dobri stari prijatelji sa kojima se ja ne druzim bas nesto precesto, ali kad smo se dotakli te teme ajd da vam i i spricam kako smo se upoznali. Neko bi me svrstao sad u grupu stare jebacice, ali to i jesam hihiihi. Dakle, svrljam ja tako jednom davno po nekom sajtu za upoznavanje i to ne bilo kakvom nego odem pravo na erotski sajt. I sad, pregledam ja tamo sve te silne profile, najvise neke muske, pa me zainteresuje neka riba koja me startovala na chatu i pocesmo mi da caskamao, stvarno izgleda onako extra, nije neka napucana silikonska riba sva preterano pretegnuta, nego prava zena jbt sto se danas retko srece. Znate vec za moje biseksualno opredeljenje, tako da sad znate i kakve ja riobe preferiram. Ja volim da je neko pre svega prirodan, da ima po mogucstvu dobre prave sise, pa nek malo i kipi negde, boze moj, pa to je bas seksi, meni licno mnogo bolje nego oni ravni strukovi, vestacki baloni i nabildovane sitne nozice.....elem, prvo sam ja skontala da je to neki sajt sa matorkama jer sam naisla jednostavno na pregrst stvari koje svi mogu pogledati, to su bili kao neki besplatni sex klipovi sa matorkama, ali eto nadje se i ova moja sadasnja drugarica. Kako me je bilo krenulo to bi-raspolezenje reko ajd taman, da se malo posvetim pa rekoh bice bar neki dobar seksic ako nista drugo :) I tako, mic, po mic, vidim ja da ona stalno ima jos nesto da mi kaze ali sve ne zna kako jer ipak se tek upoznajemo. I pruzih joj ja podrsku kad sam skontala sta je muci, kad imam sta i da cujem, riba ladno ima muza i dvoje dece i ustvari na ovaj nacin pokusavaju da nadju devojke za trojku. E mogu vam reci da smo se odmah opustile jos bolje, jer je onda osetila olaksanje kad je naisla na moje prihvatanje dalje konverzacije na temu, a i ja jer kao sto ste vec mogli shvatiti obozavam seksualna eksperimentisanja. prilicno sam se odusevila i vec sam imala i naviralka su raznorazna mastanja i prizori iz glave o tome kako ja to vidim. Nismo jos puno caskale, nego smo se dogovorili da se nadjemo svo troje i da se upoznamo kako treba. Razmenili smo telefone, i za koji dan kad je dosao vikend, tacnije subota, imali smo sastanak u jednom vrlo intimnom kaficu. Mogu reci sa ove distance da je bilo vrlo zanimljivo, da sam imala razne misli u glavi pocevsi od toga da li ce mi se ona svideti uzivo, pa kakav je on?? pa sve tako sebi kao govorim, pa valjda nije uzela sebi za muza nekog potpunog gabora ona je strava riba, bar se tako cinila preko slika i kamere, pa i ako je ruzan reko valjda je bar seksipiln i tako.... kojekakve gluposti jos, koje je normalno da vam padaju na pamet kad idete skoro na blind-date. Cim sam usla u kafe, verujte ja sam pre spazila njega kao strava tipa nego nju. Brzo se sve nekako odigralo, odmah kmi je prisla da me doceka i pozdravi i zajedno smo prisle njenom muzu. Joj nema boloje varijante za seks po meni kao slobodnoj zeni koja ne zeli nikakvu ozbiljnu vezu. Njih dvoje u braku, a vole dobar seks, hahah uspeh je skoro zagarantovan, naravno ako se i ostale kockice tj, razlozi zbog kojih se i nalazimo poklope. Sa njima se meni desio bas takav slucaj, upoznali smo se, lepo i opusteno popili po dva,tri pica, nismo bili gladni, ai ruku na srce svi smo jedva cekali ko ce prve da predlozi da se poalko povucemo recimo kod njih. Naravno, to se i desilo, on je platio racun i pozvao nas kod njih kuci. To je ustvari zaista kuca, na periferiji grada iz kog sam i ja, vrlo lepo namesteno, da ne kazem sad bas onakva da posluzi sto vise svojoj, tj, njihovoj svrsi. Ono sto se ubrzo desilo bilo je zaista nesvakidasnje, da smo hteli da negde stavimo bio bi to verujte mi na rec jedan najjaci grupnjak klip koji ste gledali. Bilo nas je po celoj kuci, po kupatilu, ali na stepenistu se desio stvarno vrhunac. Lizali smo se, pusile smo mu kitu kao da se borimo za medalju, nije se znalo vise ko koga jebe, derali smo se kao zivotinje i karali besomucno. On je svrsavao dva, tri puta cini mi se, vec sam i zaboravila kako je to sve bilo, ali nemam reci za frajera kako se izborio sa nas dve napaljene drolje hahah. Sve u svemu, drugi put cu vam ispricati kako je bilo sinoc, malo drugacije ali to samo zbog toga jer sam ovog puta i ja imala nekoga da povedem, radi se o muskoj osobi, sva se najezim kad se setim, uuhhhhff, ali kad cujete i kad vam prepricam videcete, bice vrlo zanimljivo jer je to bila prava pravcata sving jebacina. Koga zanima, eto nek saceka malo, sad vrlo zurim, ali cucete uskoro kako je bilo, veeeeliki poz.

Нема коментара:

Постави коментар